Services > Strategi for LinkedIn organisk
En strategi til din LinkedIn, der skaber resultater
Få en LinkedIn-strategi med en personlig indholdskalender og et idékatalog spækket med idéer til konkrete opslag, som du kan eksekvere på med det samme.
Din proces
STEP ET
Fælles workshop om din Linkedin
Du mødes med en af vores eksperter til en fælles workshop om din LinkedIn, målgruppe og ønskede resultater
STEP TO
Din strategi udarbejdes
Vi samler al din viden fra workshoppen og kombinerer den med vores ekspertise, for at lave din personlige strategi
STEP TRE
Du modtager din personlige strategi
Du får tilsendt strategien med bl.a. et visuelt prototype opslag samt en indholdskalender
til din Linkedin
Implementering af eventuelle rettelser
Har du nogle rettelser til strategien, implementerer vi dem selvfølgelig efterfølgende, så strategien er tilpasset dine ønsker
Vækst din LinkedIn-profil med mindst mulig brug af din tid
Vores fornemmeste opgave bliver at gøre det så simpelt som muligt for dig at følge strategien for fremtiden og udforme dine opslag.
Sammen laver vi bl.a. et eksempel på et konkret opslag med en skrivemetode, du kan bruge som skabelon til dine efterfølgende opslag.
Derudover gennemgår vi, hvilke tidspunkter og dage der er de bedste at dele lige præcis dine opslag på.
Du får en plan, du kan eksekvere på med det samme
Vi afholder en større strategisk workshop med dig, og du får efterfølgende tilsendt din LinkedIn-strategi.
Strategien vil indeholde et inspirationsfeed med dine egne billeder, en indholdskalender til både feed, et prototype opslag samt tips og tricks.
Du får altså en fuld strategi for din LinkedIn profil, som du nemt kan gå ud og eksekvere på med det samme.
HVAD KOSTER STRATEGIEN?
Prisen på din
LinkedIn strategi
Hos os er priserne varierende, da prisen afhænger af mange forskellige faktorer. Den vil bl.a. afhænge af, hvor mange personer og afdelinger vi skal tale med, hvor tit I poster, samt hvor meget data der er i forvejen, som vi skal gennemgå.
Et priseksempel fra et tidligere samarbejde:
- Vi afholdte en workshop med en enkelt manager, der styrede profilen til dagligt, og som havde mandat til at træffe beslutninger med det samme
- Der lå over 50 opslag på profilen, så vi havde allerede noget data og visuelt materiale at arbejde ud fra
- Der var et klart defineret produkt, som blev solgt
- Manageren vidste, hvem målgruppen var, og kendte fem konkurrerende konti, som de sammenlignede dem selv med
- Den samlede pris i dette samarbejde var 25.000 kroner ex moms
Udfyld formularen nedenfor og bliv kontaktet af en af vores eksperter for et skræddersyet tilbud på din LinkedIn-strategi.
Er du klar til en uforpligtigende snak om mulighederne for din virksomheds organiske indhold, så kontakter vi dig med glæde.
Bliv kontaktet af en af vores eksperter
Er du klar til en uforpligtigende snak om mulighederne for din virksomheds organiske indhold, så kontakter vi dig med glæde.