Services > Strategi for LinkedIn annoncering
En succesfuld strategi til annoncering på LinkedIn
Få en strategi til annoncering på LinkedIn, så du bruger dit budget og din tid på platformen bedst muligt. Vi bidrager med viden om strategisk brug af LinkedIn, og du bidrager med viden om interne processer, eksisterende data samt strukturer på din arbejdsplads.
Din proces
STEP ET
Vi tjekker op på dataen
Vi får en partner-adgang til din kampagneadministrator, hvor vi kan tjekke op på data og danne os et overblik
STEP TO
Samtaler om nuværende setup
Vi taler med de relevante medarbejdere og afdelinger om det nuværende setup og ønsker for fremtiden
STEP TRE
Din strategi udarbejdes
Over nogle iterationer laver vi en handlingsplan på en strategi, som godkendes af både dig og din styregruppe
Du modtager strategien
Vi renskriver og sender dig strategien på en handlingsplan med teknisk kampagneopsætning og målgrupper
Få mest muligt ud af annoncekronerne
Vores fornemmeste opgave bliver at gøre det så simpelt som muligt for dig at følge strategien for fremtiden.
Med en strategi til paid social på LinkedIn, vil du have en kortlægning af de interne aktiver, en handlingsplan med kampagneopsætning og målgrupper klar til teknisk opsætning af teorien i praksis.
Du får en plan, du kan eksekvere på med det samme
Vi begynder med sammen at kortlægge de eksisterende aktiver i kampagneadministrator samt de forskellige afdelinger og interne aktørers behov for at kommunikere hvornår og med hvilke målgrupper.
Ud fra denne kortlægning udarbejdes et outline på en paid social strategi, hvor din arbejdsplads’ mål og ønsker er i fokus. I samskabelse med dig, som bruger systemet i praksis, optimerer vi på outlinet, så vi er helt sikre på, at den er tilpasset dagligdagen på dit arbejde. Med strategien vil du derfor bruge tiden på mediet bedst muligt og i højere grad samarbejde internt i virksomheden i stedet for at konkurrere.
Efter godkendelsen af outlinet nedskriver vi strategien i en handlingsplan med den tekniske kampagneopsætning og målgrupper der skal bygges, for at du kan bruge strategien i praksis.
HVAD KOSTER STRATEGIEN?
Prisen på din annonceringsstrategi
til LinkedIn?
Hos os er priserne varierende, da prisen afhænger af mange forskellige indikatorer. Det vil bl.a. afhænge af, hvor mange enkeltpersoner og afdelinger vi skal tale med, hvad annonceringsbudgettet er, varighed af kampagnen, målgruppen samt hvor meget data der er i forvejen, som vi kan gennemgå.
Priseksempel fra et tidligere samarbejde:
- Vi afholdte afklaringsmøder med syv medarbejdere og ledere
- Vi havde en fast kontaktperson
- Vi havde tre iterationer af strategien inden den blev endeligt vedtaget og nedskrevet i handlingsplanen
- Der lå over 20 kampagner i kampagneadministratoren og der var brugt over 100.000 kroner i annonceringsbudget, så vi havde allerede noget data og visuelt materiale at arbejde ud fra
- Der var et klart defineret produkt, som blev solgt
- Den samlede pris i dette samarbejde var 25.000 kroner ex moms
Udfyld formularen nedenfor og bliv kontaktet af en af vores eksperter for et skræddersyet tilbud på din LinkedIn annonceringsstrategi.
Er du klar til en uforpligtigende snak om mulighederne for din virksomheds organiske indhold, så kontakter vi dig med glæde.
Bliv kontaktet af en af vores eksperter
Er du klar til en uforpligtigende snak om mulighederne for din virksomheds organiske indhold, så kontakter vi dig med glæde.