Services > Drift af LinkedIn annoncering
Annoncering på LinkedIn
Vi opretter kampagner for dit brand på LinkedIn, som vi løbende optimerer på. Vi målretter fokusområdet for annonceringen efter dine ønsker, uanset om det er flere salg, mere trafik, flere følgere eller større kendskab til dit brand.
Din proces
STEP ET
Strategi for din annoncering
Til et fælles opstartsmøde taler vi om dine ønsker, for at stille skarpt på, hvad kampagnernes fokusområder skal være
STEP TO
Teknisk opsætning af kampagner
Den tekniske kampagneopsætning laves med målgrupper, placeringer og tekstproduktion
STEP TRE
Gennemtjek af annonce
Du får de visuelle annoncer til gennemgang, og dine ønsker implementeres i annoncerne, inden de offentliggøres
Optimeringer og rapportering
Vi optimerer løbende og holder et månedligt fællesmøde sammen med dig, hvor vi taler om performance og udvikling
Sådan kan vi samarbejde
Vi laver den tekniske kampagneopsætning herunder kampagnemålsætning, opbygning af målgrupper samt tekstproduktion. Vi bruger som udgangspunkt dit eget visuelle materiale i annoncerne.
Vi sender altid annoncen til gennemgang hos dig, før vi starter den, så vi er sikre på, at teksten altid rammer din tone of voice. Herefter implementerer vi eventuelle rettelser, inden annonceringen startes.
Vi optimerer løbende på dine annoncer.
Vi afholder et månedligt statusmøde, hvor vi fælles taler om performance på kampagnerne, sådan at du altid kender til status. Sammen aftaler vi, hvad næste step skal være og hvilket fokus den næste annonce skal have.
Til disse møder kan vi også komme med sparring og konkrete anbefalinger, som du nemt kan gøre for at optimere på det organiske indhold og informationer, du giver på din Linkedn-side.
Nå dine mål med mindst mulig brug af din tid
Vores fornemmeste opgave bliver at lave kampagnerne efter dine specifikke ønsker – men her er de seks mest efterspurgte fokusområder:
- Salg på website
- Flere følgere på LinkedIn-siden
- Flere leads du kan ringe til
- Større kendskab til dit brand
- Mere trafik til dit website
- Flere tilmeldinger til din e-mail liste
Vi er altid klar til en uforpligtende samtale om netop dine ønsker.
Sådan skaber vi resultater
Topp Minds arbejder altid ud fra en intern kampagnemodel for at sikre samme høje kvalitet i slutproduktet hver gang. Her er der fokus på en iterativ arbejdsproces hvor der løbende samles indsigter, optimeres på eksisterende kampagner herudfra og skaber nye kampagner løbende på baggrund af den indsamlede data.
HVAD KOSTER ANNONCERINGEN?
Prisen på annoncering på LinkedIn?
Hos os er priserne varierende, da prisen afhænger af mange forskellige faktorer. Den vil bl.a. afhænge af hvad din målsætning er, hvor mange kampagner du ønsker og hvor højt dit annonceringsbudget er (jo højere budget, jo mere behov for optimering), samt hvor mange personer og afdelinger, der skal gennemtjekke og give feedback til de visuelle annoncer.
Et priseksempel fra et samarbejde:
- Vi havde den primære kontakt til én manager, som havde mandat til at træffe beslutninger her og nu
- Vi lavede den tekniske kampagneopsætning (herunder målgrupper og målsætning) for tre kampagner (mere trafik til websitet, mere salg på websitet og flere tilmeldinger til e-mail listen), som kørte sideløbende
- Vi skrev annonceteksterne men brugte samarbejdspartnerens visuelle materiale (i form af billeder og videoer)
- Vi byggede op til en ny annonce pr. måned
- Annoncerne kom altid til gennemgang inden de blev offentliggjort (op til 2 rettegange pr. annonce)
- Vi afholdte et månedligt fællesmøde om annonceringen
- Vi optimerede løbende på annonceringen og sørgede for at digital performancerapport altid var up to date, så samarbejdspartneren kunne følge med
- Den samlede pris i dette samarbejde var 9.500 kroner ex moms pr. måned (dertil kom annonceringsbudgettet på 10.000 kroner pr. måned, som blev betalt direkte til LinkedIn)
Udfyld formularen nedenfor og bliv kontaktet af en af vores eksperter for at få et skræddersyet tilbud på din LinkedIn annoncering.
Bliv kontaktet af en af vores eksperter
Er du klar til en uforpligtigende snak om mulighederne for din virksomheds organiske indhold, så kontakter vi dig med glæde.
Bliv kontaktet af en af vores eksperter
Er du klar til en uforpligtigende snak om mulighederne for din virksomheds organiske indhold, så kontakter vi dig med glæde.